Riemser

Yazdır PDF

LEDERMİX KREM

Ledermix Pasta’da bulunan aktif maddelerin crown dentinden ortalama yayılım oranları Ledermix Pasta uygulamasından sonra dahi dişin crown bölgesindeki kavitelerde bulunan triamcinolone acetonide ve demeclocycline, crown dentinden nüfuz edebilir.2 saat sonra, maksimum demeclocycline yayılım oranı 47 pmol/dakika; 1 gün sonra ise bu oran 10 pmol/dakikaya düşer. Triamcinolone acetonide, Ledermix uygulamasından sonra maksimum yayılım oranı 2 ila 8 saat içirisinde, yaklaşık 60 pmol/dak., 1 gün sonra 23 pmol/dak. ve 2 gün sonra 10 pmol/dak. sevyesine ulaşır.

Sunum: 5 gr

LEDERMİX TOZ

Ledermix cement geçici kronlarda veya canlı güdüklerde ağrı ve hassasiyeti tedavi eder. Takriben 7 gün kalması yeterlidir.

Ayrıca pulpitis tedavisinde Ledermix Cement kaide maddesi olarak kullanılır (pulpa açık değilse). Küçük kısmi açılma durumlarında ledermix Cement direkt kaplama olarak kullanabilir. Daha fazla açılmış pulpa durumlarında kullanılamaz.

Ledermix Cement’in kaide malzemesi olarak kullanımlarında dentinin hypersensitivitesini dindirir. Ledermix Cement ile çalışırken Ledermix Eugenol Solüsyon kullanılması tavsiye edilir.

Sunum: 5 gr

LEDERMİX LİKİT 5 ML

Akut ağrının meydana geldiği dental vakalar, özellikle dolgu tedavisi ve akut acil durumlar Ledermix’in ihtisas alanıdır. Parodontitis aplikallerin artmasıyla dişler güçsüzleştiği için hasta sık sık dayanılmaz ağrılardan şikayetçi olur.Bu ağrılar onları geceleri uyutmaz.Geleneksel ağrı kesiciler de etkili olmaz ve hasta umutsuzluğa düşer.Lokal enjeksiyonlar ya sınırlı bir şekilde yada sınırlı bir süre için durumu kontrol edebilirler.Biz bildiğiniz ve güvendiğiniz LEDERMIX LİKİT'i , 40 yılı aşkın bir süredir hizmetinize sunmaktayız.

Ledermix ‘in avantajı: Ledermix sızıda hızla rahatlama sağlar.Kalsiyum hidroksit, alveolar kemikte yenilenmeyi arttırır.Corticoid ‘in anti-proliferatif etkisini kaybetmesiyle, kalsiyum hidroksit tarafından derhal yeri doldurulur. Eğer kapalı kaviteye Ledermix uygulamasından sonra, sızının hafiflemesi hususunda bir başarı sağlanamadıysa, pulpa kavitesindeki trepanasyon belirlenir. Kök kanal tedavisi gerekliyse, açılan pulpa kavitesine Ledermix uygulanır.

Sunum: 5 ml

You are here:   HomeRiemser ( Ledermix Ürünleri )
casus telefon
casus teleon